Close

Deal Maker Pro - VOD
czyli jak prowadzić skuteczne rozmowy handlowe metodą O.K. S.P.R.Z.E.D.A.Ż.?

Gdybym Ci powiedział, że mam dla Ciebie ciekawy i skuteczny sposób na drastyczne podniesienie swoich umiejętności sprzedażowych, to zainwestujesz zaledwie 5 minut w lekturę tego tekstu? 


Zaręczam Ci, że szanuję Twój czas i znajdziesz tutaj wyłącznie konkretne informacje, bez lania wody.

Poznaj sprawdzony system sprzedażowy, który sprawi, że już po pierwszym miesiącu podniesiesz efektywność swoich działań sprzedażowych i zwiększysz zyski firmy.

"Sprzedaż to umiejętność jak każda inna i jesteś w stanie się jej nauczyć oraz czerpać z tego mnóstwo korzyści!"

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak to jest, że niektórzy sprzedawcy mają nieporównywalnie lepsze wyniki od innych i sprawiają, że zyski rosną z każdą kolejną rozmową z klientem?


Panuje powszechne przekonanie, że trzeba urodzić się sprzedawcą, by skutecznie przekonywać klientów do kupna różnych usług i produktów.


To, co chcę Ci dzisiaj pokazać, udowadnia, że jest to tylko bzdurny mit.

W swojej karierze spotkałem wiele osób, które na co dzień pracowały jako handlowcy i były totalnie sfrustrowane i wykończone emocjonalnie. Pomimo usilnych starań nie potrafili dogadywać się z klientami oraz finalizować transakcji sprzedażowych. 


Każdego kolejnego dnia wręcz brzydzili się tym, że muszą iść do pracy, bo nie mieli ochoty znowu użerać się z ludźmi, którzy nie tylko nie chcą kupować, ale dodatkowo traktują ich jak zło konieczne.


Frustrację potęgował fakt, że z każdym kolejnym dniem miesiąca, zdawali sobie sprawę z tego, że jeśli nie wyrobią planu sprzedażowego, to będzie po premii, a przecież potrzeba pieniędzy na wszystkie rachunki, czy przyjemności dla siebie.


Jeśli jesteś przedsiębiorcą, to zapewne doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że klienci są paliwem dla biznesu. Im więcej wartościowych transakcji, tym firma lepiej prosperuje, a Ty zyskujesz pieniądze nie tylko na jej bieżące działania, ale również inwestycje w nowych handlowców.


Słupki sprzedaży nie będą szły w górę, jeśli ludzie, których zatrudniasz, nie potrafią efektywnie przekonywać klientów do oferowanych przez Twoją działalność produktów i usług.


Działasz w callcenter? Codziennie wykonujesz kilkadziesiąt telefonów i często żaden z nich nie kończy się sprzedażą, a jedynie rzuconym od niechcenia: "nie dziękuję", "nie jestem zainteresowany", czy w końcu "odpierdol się ode mnie"?


Przyznasz, że to naprawdę dołujące, kiedy starasz się ze wszystkich sił, a tu za cholerę nic nie chce wyjść, prawda?


Jednak tak wcale nie musi być!

Czy Ty też od przyszłego miesiąca chciałbyś generować o 30% wyższą sprzedaż?

- Karol Froń

Też masz już dość?!

"Pomyśl, jak by to było, gdyby kolejne spotkania z klientami kończyły się sprzedażą, a Ty w końcu odczuwałbyś satysfakcję i przyjemność z tego, co robisz!"

Zdecydowałem się przygotować kompleksowy system szkoleniowy O.K. S.P.R.Z.E.D.A.Ż.

Powstał on na bazie ponad 30 000 rozmów, jakie przeprowadziłem z klientami przez ostatnią dekadę i gwarantuje efekty od pierwszego miesiąca używania!

Przygotowując go zwróciłem uwagę na kilka istotnych problemów, z którymi zmagały się osoby pracujące jako sprzedawcy, zanim do mnie trafili.

...Sprawdź, czy Ty też masz problem z:

Jak sprawić, żeby klienci do Ciebie wracali i polecali Cię kolejnym osobom?

Co zrobić, aby klient kupił więcej produktów? 

Nie wiesz co zrobić, kiedy klient ma obiekcje? 

Co mówić, aby przekonać do siebie klienta? 

Skąd pozyskiwać kolejnych klientów? 

Jak wywoływać u klientów silne pragnienie produktu bądź usługi?

Jak skutecznie umawiać spotkania sprzedażowe? 

Jak zdobyć uwagę i zainteresowanie klienta, który od początku jest sceptycznie nastawiony? 

W jaki sposób zamknąć sprzedaż, żeby skutecznie sfinalizować cały proces i cieszyć się nowym klientem?

Jakich klientów wybierać, aby mieć jak najmniej odmów? 

Jak możesz pozbyć się lęku przy dzwonieniu do obcych ludzi tzw. zimna sprzedaż? 

Wiem, że dla części osób powyższe problemy są gigantyczne i trudne do przeskoczenia, jednak ja spotykam się z nimi na co dzień. 

Dzięki temu mam sprawdzone, i co najważniejsze...

SKUTECZNE ROZWIĄZANIA!

To oczywiście nie wszystko, ale zaledwie wierzchołek tego, co dla Ciebie przygotowałem. 

Wystarczą proste rozwiązania!

Żadnych skomplikowanych procesów — wyłącznie proste i sprawdzone metody pozyskiwania klientów (niektórych z nich wystarczy się tylko nauczyć na pamięć, a potem powtórzyć na spotkaniu z klientem). 

Instrukcje, dzięki którym opracujesz szczegółowy avatar klienta i zaczniesz sprzedawać wyłącznie tym, którzy są zainteresowani i potrzebują zaspokoić konkretny problem.

Poznasz najskuteczniejsze techniki sprzedażowe, a najlepsze jest to, że wielu z nich wystarczy się tylko nauczyć na pamięć i można zastosować już na kolejnej rozmowie z klientem

Schematy zamykania sprzedaży, dzięki którym bez najmniejszych oporów nauczysz się finalizować transakcje. 

Problem z umawianiem kolejnych spotkań sprzedażowych? W module S – Sprzedawca czeka na Ciebie mój autorski skrypt do umawiania spotkań, który gwarantuje 90% skuteczności.

Możesz się bezskutecznie mierzyć z obiekcjami klientów albo wykorzystać techniki zaprezentowane w module Z – Zneutralizuj obiekcje i szybko sobie z nimi poradzić. 

"Otrzymujesz najlepsze techniki sprzedażowe, które pomogą Ci znacząco zwiększyć zyski już od pierwszego miesiąca stosowania tej wiedzy w praktyce. "

Czym jest szkolenie Deal Maker Pro?

Wyobraź sobie, że poruszasz się po autostradzie starą furmanką ciągniętą przez konia. Co prawda dojedziesz nią do celu, ale zajmie Ci to o wiele więcej czasu, niż gdybyś taką samą trasę pokonał w sportowym samochodzie. To właśnie Ci proponuję: szybki i sprawdzony sportowy wóz, zamiast małej furmanki.


Ja przez ostatnie 10 lat popełniłem masę błędów i straciłem sporo pieniędzy przez to, że nie umiałem skutecznie sprzedawać. 



Szkolenie obejmuje nie tylko techniki sprzedaży i perswazji. Znajdziesz tutaj masę wskazówek na temat tego, co powinieneś zrobić, aby pozbyć się swoich obaw i lęków przed sprzedawaniem. Nie zabraknie też wskazówek na temat planowania spotkania z klientem, aby być jeszcze skuteczniejszym i nie dać się zaskoczyć. 

Od czego warto zaczynać prezentację handlową, a o czym w ogóle nie wspominać - dowiedz się, dlaczego najlepsi sprzedawcy nie zdradzają wszystkiego od razu!

Całe szkolenie zostało podzielone na 10 modułów i zaprojektowane w taki sposób, aby stopniowo wprowadzać Cię w tajniki przeprowadzania najskuteczniejszych rozmów sprzedażowych. Poniżej przygotowałem najważniejsze rzeczy, które znajdziesz w poszczególnych materiałach:

Najważniejsze zadanie, od którego zależy powodzenie Twojej sprzedaży, to zdobyć jak najwięcej informacji o ludziach, do których chcesz kierować swoją ofertę. 


Pomogę Ci stworzyć profil Twojego idealnego klienta, abyś wiedział, do kogo kierować przekaz sprzedażowy. Dzięki temu będziesz w stanie z laserową precyzją rozpoznawać pragnienia Twojej grupy docelowej i jeszcze skuteczniej sprzedawać. 


Co dokładnie znajdziesz w tym module:

Moduł I: Określenie Idealnego Klienta

Dlaczego prawidłowy układ Twojej prezentacji handlowej jest jednym z głównych czynników decydujących o Twoim sukcesie lub porażce?

Jak stworzyć skuteczny avatar Twojego klienta, dzięki któremu dowiesz się, do kogo najlepiej kierować swój przekaz, aby sprzedawać więcej?

Skąd czerpać informację na temat Twojego idealnego klienta i w jaki sposób wykorzystywać je w rozmowie z nim?

Moduł VI: Zneutralizuj Obiekcje

W jaki sposób przygotować się do rozmowy z Twoim Idealnym klientem poprzez prawidłowe określenie jej celu?

W rozmowie sprzedażowej niezwykle istotne jest, aby umieć przedstawić skuteczne rozwiązanie problemów na bolączki klienta. Po tym module będziesz wiedział, jak zaprezentować swój produkt lub usługę klientowi, a następnie skłonić go do zakupu. Poznasz techniki perswazji i negocjacji, jak również dowiesz się, w jaki sposób dopasowywać je do danego typu klienta.


Z modułu dowiesz się m.in:

Poznasz metodę P.C.K., która wykorzystuję podstawowe prawo sprzedaży pt: "produkt ma rozwiązywać problemy, wtedy jest użyteczny".

Jak za pomocą schematu Efekty-Metody-Przykłady-USP wpływać na wyobraźnię Twojego klienta i podnieść w jego oczach Twój autorytet?

Moduł VIII: Dosprzedaż

Kiedy określisz już avatar idealnego klienta, to musisz się dowiedzieć, w jaki sposób do niego dotrzeć ze swoją ofertą. Opowiem Ci o najlepszych kanałach docierania do klientów. 


Czego możesz spodziewać się tutaj?

Moduł II: Kanały Pozyskiwania Klientów

Moduł IX: Akcja Rekomendacja

Co KONIECZNIE musisz zrobić, żeby klient chciał umówić się na spotkanie z Tobą?

Moduł X: Żegnamy się

Dowiesz się czego boi się Twój klient i dlaczego tak często słyszysz: "nie mam czasu", czy też: "proszę wysłać ofertę na maila" oraz jak sobie z tym poradzić?

W jaki sposób małym nakładem czasu i energii docierać do klientów i regularnie ich pozyskiwać?

Jak zdobywać klientów w internecie - pokażę Ci metody, których sam używam!

Sposoby na to, jak się motywować się do regularnego umawiania kolejnych spotkań handlowych. 

Poznasz metodę P.2.U.R.K.O, która jest jedną z lepszych metod prezentowania usług, po której klient dokładnie wie, co chcesz mu sprzedać i dlaczego powinien to kupić.

W całym procesie sprzedaży nie są najważniejsze techniki, czy schematy, ale Ty. W tym module zajmiemy się tym, abyś stał się prawdziwym sprzedawcą, który jest pewny siebie i skutecznie reaguje na obiekcje klientów. 


Na co możesz liczyć po tym module?

Poznasz kilkanaście moich najskuteczniejszych technik, które działają tak, aby omijać świadomość i działać na podświadomość klienta, dzięki czemu nie są wykrywane przez ich radar!

Moduł III: Sprzedawca

Dowiesz się jak perfekcyjnie przygotować się do rozmowy z klientem, aby potem nie być zaskoczonym.

Poznasz mój autorski model umawiania spotkań – ZAPROŚ. Jest to skrypt rozmowy, który daje nawet 70% szans na umówienie spotkania! Nauczę Cię też jak zbudować wzorcowe pierwsze wrażenie.

Kończenie współpracy z klientem, który dokonał tylko jednego zakupu, jest jak odchodzenie od stołu, na którym leży stosik banknotów. Dlatego w tym module pokażę Ci kilka skutecznych metod na to, w jaki sposób sprzedać klientowi dodatkowe produkty — również te droższe. 


Daj mu jeszcze więcej:

W jaki sposób proponować dodatkowe produkty, które zwiększą wartość zamówienia? 

Jak skutecznie umówić się z klientem na spotkanie i zachęcić go do rozmowy z Tobą?

Jak pozbyć się lęku przed proponowaniem kolejnych produktów klientowi?

Czego możesz nauczyć się od największych sieci handlowych w zakresie dosprzedaży?

O czym powinieneś rozmawiać, żeby Twój rozmówca widział w Tobie przede wszystkim osobę podobną do siebie i zwyczajnie Cię polubił? 

Dowiesz się jak sprawić, aby klient zaczął pracować na Twój sukces. Powiem Ci, co zrobić, żeby po udanej sprzedaży Twój klient zechciał polecić Cię swoim znajomym. Dostaniesz kilka metod, których celem jest zachęcić klienta do podzielenia się swoim kontaktami z Tobą.


Pomagaj znajomym klienta:

Co zrobić, żeby klient nie traktował Cię jak wrednego akwizytora, który na pewno coś przed nim ukrywa? 

Co dokładnie znajdziesz w Deal Maker Pro?

Raz na zawsze przestaniesz bać się prosić o rekomendacje.

Jak prosić o referencje i polecenia, aby je otrzymywać?

Jakie są największe błędy podczas proszenia o polecenia? 

Kolejny etap szkolenia skupi się na aspekcie poznawania potrzeb Twojego klienta. Powiem Ci jak skutecznie dotrzeć do prawdziwych potrzeb, pragnień i oczekiwań klienta. Przygotuję Cię do budowy odpowiednich, głębokich relacji z klientem i to w krótkim czasie — ten czynnik odgrywa kluczową rolę w procesie sprzedaży. 


Na co możesz liczyć po tym module?

Nie jest sztuką pozyskać klienta. Prawdziwą sztuką jest sprawić, że będzie on miło wspominał interesy z Tobą i regularnie wracał po więcej. Ten moduł pokaże Ci, co robić, aby klienci Cię lubili i traktowali jak partnera. 


Dbaj o klienta swego jak o siebie samego:

Moduł IV: Poznaj Potrzeby

Dlaczego warto pielęgnować relacje oraz jak to robić, żeby przyniosło efekty? 

Jak dbać o klientów po finalizacji transakcji?

Jak za pomocą metody P.S.P.O.P sprawić, że klient poczuje się zaopiekowany, wysłuchany i chętny do rozmowy, dzięki czemu zdradza Ci wszystko, co potrzebne, abyś mógł zaproponować mu najbardziej pożądaną przez niego ofertę?

Nie masz pojęcia co robić, kiedy klient powie: „nie jestem zainteresowany” albo „muszę się zastanowić”? Zademonstruję Ci metody, za pomocą których obalisz każdą obiekcję i wątpliwość klienta.


Z modułu dowiesz się m.in:

Poznasz system R.A.P.P.O.R.T, czyli najskuteczniejszy sposób na budowanie silnej i głębokiej relacji z klientem już na początkowym etapie rozmowy - zacznij ją stosować a klienci zaczną się przed Tobą otwierać i szybciej podejmować decyzje o zakupie!

Dlaczego w ogóle klient ma obiekcje i o czym one świadczą?

Dowiesz się, w jaki sposób określić, czego klient potrzebuje, na czym mu zależy i co takiego musi od Ciebie dostać, aby chciał skorzystać z Twojej oferty

Moduł V: Rozwiązanie Problemu

Nawet najlepsze techniki sprzedażowe nie pomogą, jeśli nie będziesz umieć skutecznie domykać całego procesu. Ten moduł w całości poświęciłem najskuteczniejszym zasadom zamykania sprzedaży, dzięki którym nauczysz się finalizować swoje transakcje. 


Z modułu dowiesz się m.in:

Moduł VII: Efektywne Zamknięcie Sprzedaży

Nauczysz się wykorzystywać metodę P.O.K.A.Z., która doskonale sprawdza się przy sprzedaży produktów fizycznych: urządzeń RTV i AGD, samochodów, maszyn, przedmiotów codziennego użytku itp.

Jakie największe błędy popełniają handlowcy podczas prób zamykania sprzedaży - poznaj je, aby raz na zawsze przestać sabotować swoje działania!

Odkryjesz metodę CeZaKo, która jest jednym z fundamentalnych schematów prezentowania wszystkiego i wszędzie: w copywritingu, reklamie, sprzedaży telefonicznej, bezpośredniej, a nawet w rozmowie z małżonką czy nauczycielem - zacznij ją stosować, a zwielokrotnisz skuteczność swoich działań!

Odkryjesz 18 sygnałów zainteresowania, które Twój klient wysyła do Ciebie w trakcie rozmowy — przestaniesz być ślepy i głuchy na to, że ktoś jest już gotowy do zakupu!

Jakich najpopularniejszych błędów unikać podczas prób rozbrajania obiekcji klienta?

Co takiego działa podczas zamykania sprzedaży?

Jak rozbroić dowolną obiekcję S.Z.T.U.R.M.E.M - czyli moją autorską metodą. Opanuj ją, a nigdy więcej żadna obiekcja ze strony klienta Cię nie zaskoczy.

W jaki sposób wydobywać prawdziwe obiekcje i powody, dla których klient się waha?

Poznasz kilkanaście technik zamykania sprzedaży - możesz dowolnie stosować w każdej rozmowie z klientem.

Poznasz metodę "czuję, czułem, odkryłem", dzięki której wydasz się klientowi kimś bliższym i łatwiej będzie Ci sprawić, aby Ci zaufał.

Jak łatwo pozbyć się lęku przed zamykaniem sprzedaży? 

W jaki konkretny sposób możesz rozbrajać najczęściej pojawiające się obiekcje takie jak: "muszę to przemyśleć", "nie potrzebuję tego", "nie mam czasu", "jestem zadowolony z obecnego dostawcy", "nie mam pieniędzy", "nie ufam Ci".

O Autorze Kursu - Karol Froń

Karol Froń w życiu wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych przez telefon, dokonał kilku tysięcy sprzedaży, zbudował kilkadziesiąt zespołów handlowych i wyszkolił tyle samo menadżerów kadry kierowniczej.


Skuteczny przedsiębiorca, V-ce Prezes Contact Center One, call center zlokalizowanego w kilku oddziałach w różnych miastach w Polsce, zatrudniającego kilkudziesięciu sprzedawców oraz Sales Management Coaching, firmy szkoleniowej, która pomaga przedsiębiorcom, menadżerom sprzedaży i handlowcom podnosić sprzedaż, poprzez uczenie ich autorskiego modelu sprzedaży XXI wieku „O.K. S.P.R.Z.E.D.A.Ż”.


Wspiera również przedsiębiorców w prowadzeniu marketingu w małej firmie, budowaniu marki osobistej i zarządzaniu ludźmi.

Trener sprzedaży, zarządzania, certyfikowany przez Erickson College International coach kariery, sprzedaży i biznesu, związany z branżą rozwoju osobistego, mówca, prelegent. Od ponad dekady związany z branżą contact center, przez 5 lat pracował w największym call center w Polsce – CCIG, gdzie zarządzał grupą 130 osób. Prywatnie mąż Karoliny, ojciec Ksawerego. Na zdjęciu z najlepszym przyjacielem Chico.


W internecie prowadzi autorskiego bloga, regularnie publikuje artykuły na portalach branżowych, na swoim kanale na YouTube zamieszcza filmy instruktażowe i szkolenia dotyczące kompetencji sprzedażowych oraz zarządzania zespołami, a także prowadzi webinary dla handlowców i przedsiębiorców. Jak sam mówi: Wszyscy jesteśmy sprzedawcami.

30 dniowa gwarancja satysfakcji!

Podsumowując, Oto Co Otrzymasz Kiedy Dołączysz Do Uczestników Kursu Online "Deal Maker Pro"

Szkolenie to jest objęte 30 dniową gwarancją satysfakcji.


Wierzę w jego skuteczność oraz w to, że będzie dla Ciebie niezwykle przydatne.


Gdyby jednak z jakiegokolwiek powodu nie spełniło Twoich oczekiwań, to wystarczy, że w ciągu 30 dni wyślesz do mnie maila, a ja zwrócę Ci pieniądze bez zadawania jakichkolwiek pytań.

2197 zł

1 PŁATNOŚĆ ZA

ZAPIS VOD Z 2-DNIOWEGO SZKOLENIA STACJONARNEGO

(Ułatwią Ci one wykorzystywanie zdobytej wiedzy w praktyce!)

Największa Wartość

Wybierz Swój Plan Płatności

4 PŁATNOŚCI PO

(60 lekcji HD, w których dzielę się swoim 10-letnim doświadczeniem!)

Elastyczny Plan

9 PLIKÓW PDF ZE ŚCIĄGAMI, CHECKLISTAMI i SCHEMATAMI

347zł

1197zł

Copyright © Karol Froń 2017

Wykonanie: Jakub Walewicz