Deal Maker Pro - VOD

czyli jak prowadzić skuteczne rozmowy handlowe metodą O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż.?

czyli jak prowadzić skuteczne rozmowy handlowe metodą O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż.?

 Poznaj największy - i najbardziej szkodliwy - mit świata sprzedaży

Wiele osób uważa, że wybitnym sprzedawcą trzeba po prostu się urodzić. Albo "TO" masz i bez trudu stajesz się gwiazdą w swojej firmie, albo "TEGO" nie masz i jesteś skazany na przeciętność.

Szkolenie Deal Maker Pro udowodnia jednak, że przy odrobinie samozaparcia i praktyki niemal każdy może dołączyć do grona 10% najlepiej zarabiających sprzedawców i handlowców.

Gdyby okazało się, że istnieje system, który jest w stanie pomóc Ci to osiągnąć i zwiększyć Twoją skuteczność nawet kilkukrotnie, to czy byłbyś zainteresowany jego poznaniem?

Wiele osób uważa, że wybitnym sprzedawcą trzeba po prostu się urodzić. Albo "TO" masz i bez trudu stajesz się gwiazdą w swojej firmie, albo "TEGO" nie masz i jesteś skazany na przeciętność.

Szkolenie Deal Maker Pro udowodnia jednak, że przy odrobinie samozaparcia i praktyki niemal każdy może dołączyć do grona 10% najlepiej zarabiających sprzedawców i handlowców.

Gdyby okazało się, że istnieje system, który jest w stanie pomóc Ci to osiągnąć i zwiększyć Twoją skuteczność nawet kilkukrotnie, to czy byłbyś zainteresowany jego poznaniem?

Różni sprzedawcy, produkty i oferty - dokładnie te same problemy...

W trakcie swojej 10-letniej przygody ze sprzedażą - najpierw jako telemarketer, a później jako kierownik zespołów sprzedażowych i szkoleniowiec - zauważyłem w pewnym momencie, że większość sprzedawców ma dokładnie te same problemy, z którymi nie mogą sobie poradzić.

Oczywiście zazwyczaj uważają, że ich sytuacja i ich problem jest wyjątkowy i inny niż wszystkie... Z doświadczenia jednak wiem, że rzadko kiedy okazuje się to być prawdą. 

W trakcie swojej 10-letniej przygody ze sprzedażą - najpierw jako telemarketer, a później jako kierownik zespołów sprzedażowych i szkoleniowiec - zauważyłem w pewnym momencie, że większość sprzedawców ma dokładnie te same problemy, z którymi nie mogą sobie poradzić.

Oczywiście zazwyczaj uważają, że ich sytuacja i ich problem jest wyjątkowy i inny niż wszystkie... Z doświadczenia jednak wiem, że rzadko kiedy okazuje się to być prawdą. 

Sprawdź proszę, czy poniższe stwierdzenia również i Tobie są bliskie:

Dla sporej części osób powyższe problemy mogą wydawać się niemal nie do przeskoczenia, jednak ja spotykam się z nimi na co dzień. Dzięki temu mam sprawdzone, i co najważniejsze... SKUTECZNE ROZWIĄZANIA.

Dla sporej części osób powyższe problemy mogą wydawać się niemal nie do przeskoczenia, jednak ja spotykam się z nimi na co dzień. Dzięki temu mam sprawdzone, i co najważniejsze... SKUTECZNE ROZWIĄZANIA.

Czym jest model O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż. i dlaczego jest aż tak SKUTECZNY?

Ostatnie dwa lata swojego życia poświęciłem na próbach uporządkowania swojej wiedzy oraz nadania jej odpowiedniej struktury. 

Zależało mi na tym, aby moi handlowcy jak i osoby przeze mnie szkolone mogły z łatwością wdrażać ją w życie i obserwować gwałtowny wzrost swojej efektywności sprzedażowej.

W ten sposób, po licznych próbach i popełnianych po drodze błędach powstał jeden z najbardziej rozbudowanych na polskim rynku systemów prowadzenia rozmowy handlowej, który nazwałem modelem O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż.

Model ten rozkłada proces sprzedaży na części pierwsze i każdemu jej elementowi przypisuje zestaw konkretnych strategii, metod i technik mających na celu poprowadzić rozmowę w kierunku finalizacji transakcji.

Ostatnie dwa lata swojego życia poświęciłem na próbach uporządkowania swojej wiedzy oraz nadania jej odpowiedniej struktury. 

Zależało mi na tym, aby moi handlowcy jak i osoby przeze mnie szkolone mogły z łatwością wdrażać ją w życie i obserwować gwałtowny wzrost swojej efektywności sprzedażowej.

W ten sposób, po licznych próbach i popełnianych po drodze błędach powstał jeden z najbardziej rozbudowanych na polskim rynku systemów prowadzenia rozmowy handlowej, który nazwałem modelem O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż.

Model ten rozkłada proces sprzedaży na części pierwsze i każdemu jej elementowi przypisuje zestaw konkretnych strategii, metod i technik mających na celu poprowadzić rozmowę w kierunku finalizacji transakcji.

Model rozmowy handlowej O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż. to przede wszystkim:

Uporządkowany, prowadzący Cię krok po kroku proces, dzięki któremu na każdym etapie rozmowy wiesz dokładnie jak się zachować, aby znacząco zwiększyć swoje szansę na finalizację transakcji.

Wyłącznie najskuteczniejsze i sprawdzone techniki sprzedaży, które doskonale się spisują w każdej branży i oferty.

Gotowe, autorskie schematy, skrypty i instrukcje, dzięki którym nigdy nie będziesz miał problemu, aby zdobytą wiedzę zastosować w praktyce (poznasz m.in. autorski skrypt umawiania spotkań Z.A.P.R.O.Ś, schemat rozbijania obiekcji S.Z.T.U.R.M.E.M. czy instrukcje prezentacji usługi P.2.U.R.K.O.)

Jakich efektów możesz się spodziewać po przerobieniu wiedzy ze szkolenia VOD "Deal Maker Pro"?

Zapis VOD ze szkolenia Deal Maker Pro to 11 modułów z 60 lekcjami HD o łącznej długości ponad 9 godzin.


W trakcie jego trwania rozmowa handlowa zostaje rozłożona przeze mnie na części pierwsze. 


Następnie każdemu jej elementowi przypisuję zestaw konkretnych technik, strategii i metod, które mają popchnąć rozmowę dalej z klientem w pożądanym kierunku.

Zapis VOD ze szkolenia Deal Maker Pro to 11 modułów z 60 lekcjami HD o łącznej długości ponad 9 godzin.


W trakcie jego trwania rozmowa handlowa zostaje rozłożona przeze mnie na części pierwsze. 


Następnie każdemu jej elementowi przypisuję zestaw konkretnych technik, strategii i metod, które mają popchnąć rozmowę dalej z klientem w pożądanym kierunku.

Dzięki warsztatowi "Deal Maker Pro":

Stworzysz szczegółowy Awatar swojego klienta, dzięki któremu dowiesz się do kogo najlepiej kierować swój przekaz, aby sprzedawać więcej!

Poznasz mój autorski schemat umawiania spotkań Z.A.P.R.O.Ś., dzięki któremu zaczniesz umawiać spotkania nawet z 70% skutecznością.

Nauczysz się budować pozytywne pierwsze wrażenie i wzbudzać zaciekawienie klienta w ciągu kilku pierwszych sekund rozmowy - za równo przez telefon jak i "na żywo".

Odkryjesz system R.A.P.P.O.R.T., dzięki któremu zaczniesz budować z klientami głębokie relacje już na początkowym etapie rozmowy. Klienci zaczną się przed Tobą otwierać i podejmować decyzje o wiele szybciej niż kiedykolwiek wcześniej to widziałeś!

Opanujesz model badania potrzeb P.S.P.O.P., dzięki któremu klient zdradzi Ci wszystko, co potrzebne, abyś mógł zaproponować mu najbardziej pożądaną przez niego ofertę.

Zaczniesz wykorzystywać metodę P.2.U.R.K.O., która jest jedną z lepszych metod prezentowania usług, po której klient dokładnie wie, co chcesz mu sprzedać i dlaczego ma to kupić.

Poznasz metodę P.O.K.A.Ż., która doskonale sprawdza się przy sprzedaży produktów fizycznych: urządzeń RTV i AGD, samochodów, maszyn, przedmiotów codziennego użytku itp.

Nigdy więcej nie zaskoczy Cię żadna obiekcja, ponieważ będziesz umiał rozbroić dowolną z nich S.Z.T.U.R.M.E.M., czyli moją autorską metodą.

Nauczysz się kilkunastu sprawdzonych technik zamykania sprzedaży i poznasz 18 sygnałów zainteresowania, które Twój klient wysyła do Ciebie w trakcie rozmowy, dzięki czemu już nigdy więcej nie dasz mu się wymknąć!.

Dowiesz się, jakie są najlepsze sposoby proponowania dodatkowych produktów i usług, które zwiększą wartość zamówień Twoich klientów.

Odkryjesz dodatkowe metody, których celem jest zachęcenie klienta do podzielenia się swoimi kontaktami z Tobą - gwałtownie zwiększysz dzięki temu ilość otrzymywanych rekomendacji.

Opracujesz plan pielęgnowania relacji z Twoim klientami, dzięki czemu znacząco zwiększysz szansę na to, że wrócą do Ciebie po więcej.

Kto prowadzi szkolenie?

KAROL FROŃ

KAROL FROŃ

Nazywam się Karol Froń i od 2007 roku zajmuję się sprzedażą. Swoją przygodę zaczynałem jako zwykły telemarketer oraz doradca biznesowy.

To, co odróżniało mnie od moich kolegów z pracy to nieustający głód wiedzy i chęć stawania się coraz lepszym sprzedawcą. Dzięki temu dość szybko zostałem menadżerem zespołów sprzedażowych.

Dzisiaj jestem współwłaścicielem call center Contact Center One i a zdobyte doświadczenie zawodowe wykorzystuję do tego, aby szkolić własne zespoły sprzedażowe.

Jestem również właścicielem firmy szkoleniowej SMC24 oraz autorem książki :"100 taktycznych zasad sprzedaży - jak sprzedawać w XXI wieku".

Nazywam się Karol Froń i od 2007 roku zajmuję się sprzedażą. Swoją przygodę zaczynałem jako zwykły telemarketer oraz doradca biznesowy.

To, co odróżniało mnie od moich kolegów z pracy to nieustający głód wiedzy i chęć stawania się coraz lepszym sprzedawcą. Dzięki temu dość szybko zostałem menadżerem zespołów sprzedażowych.

Dzisiaj jestem współwłaścicielem call center Contact Center One i a zdobyte doświadczenie zawodowe wykorzystuję do tego, aby szkolić własne zespoły sprzedażowe.

Jestem również właścicielem firmy szkoleniowej SMC24 oraz autorem książki :"100 taktycznych zasad sprzedaży - jak sprzedawać w XXI wieku".

Wartość szkolenia Deal Maker Pro: 2000 zł

Twoja cena: 1197zł

Wszelkie Prawa Zastrzeżone - Karol Froń - 2017