Wiele osób uważa, że wybitnym sprzedawcą trzeba po prostu się urodzić. Albo "TO" masz i bez trudu stajesz się gwiazdą w swojej firmie, albo "TEGO" nie masz i jesteś skazany na przeciętność.
Szkolenie Deal Maker Pro udowodnia jednak, że przy odrobinie samozaparcia i praktyki niemal każdy może dołączyć do grona 10% najlepiej zarabiających sprzedawców i handlowców.
Gdyby okazało się, że istnieje system, który jest w stanie pomóc Ci to osiągnąć i zwiększyć Twoją skuteczność nawet kilkukrotnie, to czy byłbyś zainteresowany jego poznaniem?
Wiele osób uważa, że wybitnym sprzedawcą trzeba po prostu się urodzić. Albo "TO" masz i bez trudu stajesz się gwiazdą w swojej firmie, albo "TEGO" nie masz i jesteś skazany na przeciętność.
Szkolenie Deal Maker Pro udowodnia jednak, że przy odrobinie samozaparcia i praktyki niemal każdy może dołączyć do grona 10% najlepiej zarabiających sprzedawców i handlowców.
Gdyby okazało się, że istnieje system, który jest w stanie pomóc Ci to osiągnąć i zwiększyć Twoją skuteczność nawet kilkukrotnie, to czy byłbyś zainteresowany jego poznaniem?
W trakcie swojej 10-letniej przygody ze sprzedażą - najpierw jako telemarketer, a później jako kierownik zespołów sprzedażowych i szkoleniowiec - zauważyłem w pewnym momencie, że większość sprzedawców ma dokładnie te same problemy, z którymi nie mogą sobie poradzić.
Oczywiście zazwyczaj uważają, że ich sytuacja i ich problem jest wyjątkowy i inny niż wszystkie... Z doświadczenia jednak wiem, że rzadko kiedy okazuje się to być prawdą.
W trakcie swojej 10-letniej przygody ze sprzedażą - najpierw jako telemarketer, a później jako kierownik zespołów sprzedażowych i szkoleniowiec - zauważyłem w pewnym momencie, że większość sprzedawców ma dokładnie te same problemy, z którymi nie mogą sobie poradzić.
Oczywiście zazwyczaj uważają, że ich sytuacja i ich problem jest wyjątkowy i inny niż wszystkie... Z doświadczenia jednak wiem, że rzadko kiedy okazuje się to być prawdą.
Sprawdź proszę, czy poniższe stwierdzenia również i Tobie są bliskie:
Dla sporej części osób powyższe problemy mogą wydawać się niemal nie do przeskoczenia, jednak ja spotykam się z nimi na co dzień. Dzięki temu mam sprawdzone, i co najważniejsze... SKUTECZNE ROZWIĄZANIA.
Dla sporej części osób powyższe problemy mogą wydawać się niemal nie do przeskoczenia, jednak ja spotykam się z nimi na co dzień. Dzięki temu mam sprawdzone, i co najważniejsze... SKUTECZNE ROZWIĄZANIA.
Ostatnie dwa lata swojego życia poświęciłem na próbach uporządkowania swojej wiedzy oraz nadania jej odpowiedniej struktury.
Zależało mi na tym, aby moi handlowcy jak i osoby przeze mnie szkolone mogły z łatwością wdrażać ją w życie i obserwować gwałtowny wzrost swojej efektywności sprzedażowej.
W ten sposób, po licznych próbach i popełnianych po drodze błędach powstał jeden z najbardziej rozbudowanych na polskim rynku systemów prowadzenia rozmowy handlowej, który nazwałem modelem O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż.
Model ten rozkłada proces sprzedaży na części pierwsze i każdemu jej elementowi przypisuje zestaw konkretnych strategii, metod i technik mających na celu poprowadzić rozmowę w kierunku finalizacji transakcji.
Ostatnie dwa lata swojego życia poświęciłem na próbach uporządkowania swojej wiedzy oraz nadania jej odpowiedniej struktury.
Zależało mi na tym, aby moi handlowcy jak i osoby przeze mnie szkolone mogły z łatwością wdrażać ją w życie i obserwować gwałtowny wzrost swojej efektywności sprzedażowej.
W ten sposób, po licznych próbach i popełnianych po drodze błędach powstał jeden z najbardziej rozbudowanych na polskim rynku systemów prowadzenia rozmowy handlowej, który nazwałem modelem O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż.
Model ten rozkłada proces sprzedaży na części pierwsze i każdemu jej elementowi przypisuje zestaw konkretnych strategii, metod i technik mających na celu poprowadzić rozmowę w kierunku finalizacji transakcji.
Model rozmowy handlowej O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż. to przede wszystkim:
Zapis VOD ze szkolenia Deal Maker Pro to 11 modułów z 60 lekcjami HD o łącznej długości ponad 9 godzin.
W trakcie jego trwania rozmowa handlowa zostaje rozłożona przeze mnie na części pierwsze.
Następnie każdemu jej elementowi przypisuję zestaw konkretnych technik, strategii i metod, które mają popchnąć rozmowę dalej z klientem w pożądanym kierunku.
Zapis VOD ze szkolenia Deal Maker Pro to 11 modułów z 60 lekcjami HD o łącznej długości ponad 9 godzin.
W trakcie jego trwania rozmowa handlowa zostaje rozłożona przeze mnie na części pierwsze.
Następnie każdemu jej elementowi przypisuję zestaw konkretnych technik, strategii i metod, które mają popchnąć rozmowę dalej z klientem w pożądanym kierunku.
KAROL FROŃ
KAROL FROŃ
Nazywam się Karol Froń i od 2007 roku zajmuję się sprzedażą. Swoją przygodę zaczynałem jako zwykły telemarketer oraz doradca biznesowy.
To, co odróżniało mnie od moich kolegów z pracy to nieustający głód wiedzy i chęć stawania się coraz lepszym sprzedawcą. Dzięki temu dość szybko zostałem menadżerem zespołów sprzedażowych.
Dzisiaj jestem współwłaścicielem call center Contact Center One i a zdobyte doświadczenie zawodowe wykorzystuję do tego, aby szkolić własne zespoły sprzedażowe.
Jestem również właścicielem firmy szkoleniowej SMC24 oraz autorem książki :"100 taktycznych zasad sprzedaży - jak sprzedawać w XXI wieku".
Nazywam się Karol Froń i od 2007 roku zajmuję się sprzedażą. Swoją przygodę zaczynałem jako zwykły telemarketer oraz doradca biznesowy.
To, co odróżniało mnie od moich kolegów z pracy to nieustający głód wiedzy i chęć stawania się coraz lepszym sprzedawcą. Dzięki temu dość szybko zostałem menadżerem zespołów sprzedażowych.
Dzisiaj jestem współwłaścicielem call center Contact Center One i a zdobyte doświadczenie zawodowe wykorzystuję do tego, aby szkolić własne zespoły sprzedażowe.
Jestem również właścicielem firmy szkoleniowej SMC24 oraz autorem książki :"100 taktycznych zasad sprzedaży - jak sprzedawać w XXI wieku".